wróć do listy wydarzeń

Karty podarunkowe

13.11.2018

KARTY PODARUNKOWE C.H. KING CROSS MARCELIN

Odwiedź King Cross Marcelin i spraw sobie lub bliskiej osobie chwilę przyjemności!


Karta podarunkowa to doskonały pomysł na prezent, który będzie zawsze trafioną niespodzianką. Dzięki karcie podarunkowej nie ograniczasz obdarowanej osoby, bo sama zdecyduje kiedy i jaki upominek chciałaby sobie sprawić. Karta podarunkową można płacić we wszystkich sklepach znajdujących się na terenie C.H. King Cross Marcelin*.

Karty dostępne od 16 listopada 2018 r.

Zakupu karty można dokonać za pomocą karty płatniczej (kredytowej lub debetowej).

 

Czym jest Karta Podarunkowa i jak ona działa?

Karta podarunkowa C.H. King Cross Marcelin to prepaidowa karta płatnicza Visa Profit Prepaid, którą można dokonywać zakupów w sklepach handlowo-usługowych znajdujących się w naszym centrum handlowym.  W celu zrealizowania danej płatności konieczne będzie podanie prawidłowego kodu PIN, który wydawany jest przy zakupie karty.

Kartą można płacić bezgotówkowo w sklepach C.H. King Cross Marcelin. Karta nie służy do wypłat gotówkowych z bankomatu. Nie ma możliwości wypłaty kwoty zasilającej kartę na ekwiwalent gotówkowy.

Kartę Podarunkową można zasilić na dowolną kwotę (z zastrzeżeniem, że minimalna kwota zasilenia to 20 zł). Kupując Kartę Podarunkowa Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat poza kwotą zasilającą kartę.

 

Punkt zakupu Kart Podarunkowych.

Karty podarunkowe można nabywać na stoisku sprzedażowym znajdującym się przy wejściu do C.H. King Cross Marcelin od ul. Bukowskiej.

* Karty Podarunkowej nie można wykorzystać w: aptece Cosmedica, sklepach Rossmann i Reserved, punktach handlowo-usługowych znajdujących się w ciągach komunikacyjnych na terenie galerii (stoiska), Poczcie Polskiej, bankach, kantorze).

 

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

FAQ KARTY PODARUNKOWE C.H. King Cross Marcelin

1.        W jaki sposób sprawdzić czy dana Karta została aktywowana/doładowana?

Użytkownik Karty Podarunkowej może sprawdzić stan Karty logując się do Serwisu Użytkownika na www.mbank.pl/prepaid (aby zalogować się do serwisu trzeba podać numer Karty Podarunkowej, datę ważności (valid thru) oraz numer CVV, znajdujący się na odwrocie karty (3 cyfrowy kod)).

2.        W jaki sposób sprawdzić wysokość kwoty dostępnej na Karcie Podarunkowej?

Jest to możliwe poprzez zalogowanie się na stronie www.mbank.pl/prepaid

3.        Czy sprawdzanie salda jest płatne?

Sprawdzanie salda na www.mbank.pl/prepaid jest bezpłatne. Za sprawdzanie salda w bankomatach oferujących tego typu usługę pobierana jest prowizja ze środków na karcie podarunkowej.

4.        Czy można pobierać gotówkę z bankomatu?

Użytkownicy Kart Podarunkowych nie mogą pobierać gotówki z bankomatów.

5.        Co należy zrobić w przypadku kradzieży/zagubienia Karty Podarunkowej?

·         Użytkownik powinien powiadomić o zaistniałej sytuacji pracownika firmy City (zajmującej się dystrybucją Kart Podarunkowych King Cross Marcelin) poprzez wysłanie wiadomości email na adres karty@city.com.pl

·         Bank na wniosek firmy City wyda kolejną Kartę Podarunkową i przeksięguje środki pozostałe na skradzionej/zagubionej Karcie pomniejszone o opłatę manipulacyjną w wysokości 49 zł.

6.         Czy istnieje możliwość otrzymania nowego PIN-u?

Nie, nie ma takiej możliwości. W razie konieczności wydawana jest nowa Karta Podarunkowa, której koszt wynosi 49 zł i pobierany jest w momencie przeksięgowanie środków ze starej karty na nową.

7.        Jak powinien postąpić Użytkownik, który zagubił/zapomniał kod PIN do Karty Podarunkowej?

Procedura w przypadku zapomnienia/zagubienia kodu PIN Karty Podarunkowej jest analogiczna do tej realizowanej w przypadku zagubienia lub kradzieży Karty Podarunkowej

8.        Co w przypadku gdy użytkownik karty nie otrzymał PIN-u od osoby, która podarowała mu kartę?

Podmiot dystrybuujący karty nie odpowiada za przekazanie niekompletnej koperty. Procedura w przypadku otrzymania niekompletnej koperty jest analogiczna do tej realizowanej w przypadku zagubienia/zapomnienia kodu PIN do Karty Podarunkowej. Ważne: w przypadku gdy Kartę Podarunkową wydaje klientowi pracownik POK, należy klientowi pokazać że w kopercie jest karta i PIN.

9.        Czy Użytkownik Karty Podarunkowej będzie mógł zmienić jej kod PIN?

Nie, nie ma takiej możliwości

10.     Co dzieje się w przypadku zwrotu towarów zakupionych Kartą Podarunkową?

W takim przypadku cała kwota transakcji jest zwracana na rachunek Karty (oznacza to, że zwrócona kwota jest znów dostępna dla Użytkownika). Jeśli zwrot towaru nastąpi po terminie ważności karty, nie ma możliwości odzyskania środków.

11.     Jeżeli dostępne saldo Karty Podarunkowej jest mniejsze niż kwota, jaką Użytkownik chce wydać, to czy różnicę można uregulować w gotówce/inną kartą płatniczą lub kredytową?

Zależy to od indywidualnego regulaminu punktu handlowego/usługowego, w którym są dokonywane zakupy. Z reguły jest to możliwe – jednak trzeba uprzedzić o tym osobę przyjmującą płatność (w tej sytuacji Użytkownik powinien podać kwotę jaka powinna być uregulowana Kartą Podarunkową – dopiero na tej podstawie określona zostanie kwota, którą należy uregulować gotówką lub inną kartą płatniczą/kredytową).

12.     Czy użytkownik Karty może ją samodzielnie zasilić?

Nie, nie ma takiej możliwości

13.     Czy można otrzymać nową kartę w przypadku gdy obecna straciła ważność?

Nie, nie ma takiej możliwości. Karta posiada swoją datę ważności i do tego czasu należy wykorzystać środki znajdujące się na niej. Podmiot sprzedający Karty Podarunkowe nie odpowiada za nie dotrzymanie okresu ważności karty.

14.     Co zrobić w przypadku odmowy przyjęcia zapłaty kartą podarunkową przez punkt handlowo/usługowy na terenie GALERII KCM?

Nie powinno dojść do takiej sytuacji, każdy punkt handlowo/usługowi ma obowiązek honorować kartę podarunkową.

15.     Co w przypadku, gdy podczas próbny płatność kartą, na terminalu wyświetla się informacją: nie honorować lub inny komunikat?

Należy poprosić o wydruk potwierdzenia nieudanej transakcji oraz poinformować o sytuacji pracownika firmy City (zajmującej się dystrybucją Kart Podarunkowych C.H. King Cross Marcelin) poprzez wysłanie wiadomości email na adres karty@city.com.pl . 99% problemów z odrzuceniem karty stanowi niepoprawny KOD MID dodanego najemcy, kod MID należy zaktualizować w banku. Aktualizacje robione są co poniedziałek.

16.     Czy są punkty, w których karta podarunkowa nie jest honorowana?

Tak. Karty Podarunkowej nie można wykorzystać w: aptece Cosmedica, punktach handlowo-usługowych znajdujących się w ciągach komunikacyjnych na terenie galerii (stoiska), Poczcie Polskiej, bankach, kantorze, sklepie Dealz).

Wszelkie uwagi, problemy, pytania proszę kierować do Anny Kajdas, tel. 537406210 lub na mail karty@city.com.pl

 

podziel się